Český Příkazy:
Informačné Kódy:
.acct --- Ukaze vstupni level acc
.bank --- Ukaze vas bank inventory.
.commands --- Ukaze příkazy dostupné pro vas player level.
.distance --- Vypise vzdalenost mezi vami a oznacenou kreaturou.
.gmlist --- Zobrazí momentalně dostupné gm.
.gps --- Zobrazy pozici x,y,z,map,zone oznaceneho hraca alebo potvory.
.neargrave --- Najde nejblizší grave pozici.
.npcinfo --- Zobrazi informace o označené kreatuře.
.showhonor ---Ukaze vaší hodnotu v honoru.
Vytvářecí kódy:
.addgo--- (.addgo#id) Vlozi gameobject s aktualními gm lokacemi a direkciu.
.additem --- (additem #id) Vloží vybraný item do vašeho inventáře.
.additemset --- (.additemset #id) Vloží vybranou sadu itemů do vašeho inventáře.
.addspw --- (.addspw #creatureid) Vloží spawn vybrané kreatury.
.createguild --- (.createguild $GuildLeaderName $GuildName) Vytvoří guildu s zadanymi hodnotami.
.gameobject --- (.gameobject #id) Vloží vybraný gameobject na vaší pozici a direkciu.
.targetobject --- označí najbližší předmet
.delobject --- (.delobject xxx) napíšete .targetobject a nahodí tam číslo např. 300156 zadáte .delobject 300156 a je pryč
Ovladaní Hračů/GM
.anim --- (.anim #emoteid) Zadá vašemu charakteru vybranou emoci.
.aura --- (.aura #spellid) Vytvoří okolo charakteru auru vybraného kouzla.
.demorph --- Demorphuje označeného hráče.
.die --- Zabije označeného hráče nebo kreaturu nebo vás.
.dismount --- Zesadi vás z jezdeckého zvířete
.explorecheat --- (.explorecheat #1/0) Ukáže nebo zakryje všechny mapy pro vybraného hrače 1=ukazat 0=zakryt
.gmoff --- Vypne vaše označení GM
.gmon --- Zapne vaše označení GM
.learn --- (.learn #learnid) Označený charakter se naučí vybrané kouzlo.
.learnsk --- (.learnsk #skillid #level #max) Číslo skillu pro lvl.. a maximalní hodnotu skillu pro označeneho hrače.
.levelup --- (.levelup #numberoflevels) Navyší váš lvl.
.modify --- (.modify $parameter $value) Mění mnoho parametrů naráz. Zadejte .help modify pro nápovědu.
.modifyaspeed --- (.modify aspeed #speed) Mění všechny rychlosti - běh, plavaní. max 10
.modifybit --- (.modify bit #field #bit) Kopíruje jednotku vybraného hrače nebo vaší
.modifybwalk --- (.modify bwalk #speed) Mění zpět rychlost hráče. max 10
.modifyenergy --- (.modify energy #energy) Mění energii hráče.
.modifymoney --- (.modify #money) Přídava nebo ubírá penízky označenému hráčovi. Zaporná hodnota ubíra.
.modifyhp --- (.modify hp #newhp) Mění hp označenému hráči.
.modifymana --- (.modify mana #newmana) Mění manu označenému hráči.
.modifyrage --- (.modify rage #newrage) Mění rage označenému hráči.
.modifyspeed --- (.modify speed #speed) Mění běhovou rychlost hráči. max 10
.revive --- revivuje označeného hrače
.security --- (.security $name #level) Mění level oprávněmu vybranému hrači.
.unaura --- (.unaura #spellid) Vypne auru vybraného kouzla na vaší postavě.
.unlearn --- (.unlearn #startspell #endspell) Odnaučí vybraného hrače kouzla od do určeného kouzla.
.unlearnsk --- (.unlearnsk #parameter) Odnaučí vybraný skill označeného hráče.
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hráče nebo kreatury s hodnotou value.
.reset --- (.reset stats, talents, level...) Vyresetuje určenou statistiku označeného hráče na 1.
Ovladaní Kreatur:
.changelevel --- (.changelevel #level) Mění level kreatur od 1 do 63.
.del --- Vymaže označenou kreaturu.
.displayid --- (.displayid #displayid) Změní model označený kreatury na vybraný model.
.npcflag --- (.npcflag #npcflag) Nastavý npc flag.
.random --- (.random #1/0) Zadá označený kreatuře movement. 1 - zapne 0 - vypne.
.run --- (.run #flag) Zapína a vypína běhový mod pro kreatury: 1 - zapnuty 0 - vypnuty.
.setvalue --- (.setvalue #field #value #isInt) -Nastaví field označený kreatury s hodnotou value a isint 1 (to je nejaky integer)
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hrače nebo kreatury s hodnotou value.
.maxskill --- Nahodi vsehny skilly vybraného hrače na MAX.
.goname --- (.goname $charactername) Teleportuje vás k zadanému hračovi.
.namego --- (.namego $charactername) Teleportuje zadaneho hrače k vám.
.prog --- Teleportuje vas na programmer isle(Gm Ostrov).
.recall --- (.recall $place) Teleportuje vás na různé místa ktoré definujete místo place. Relevantne - sunr, thun, cross, ogri, neth, thel, storm, iron, under, and darr
.worldport --- (.worldport #map #x #y #z).
Ostatní:
.item --- (.item #guid #amount) Vloží item do vendora s vybradem a cenou.
.newmail --- (.NewMail #flag) Posle nejakoy mail notifikaciu so flagim.
.announce --- (.announce $text_zpravy) Vyšlete do sveta broadcast zpravu - system message.
.whispers --- (.Whispers on/off) Pro gm: povolelí nebo zakaže whispers zprav zadavajíci mu gm od hracou.
.visible --- (.visible 0/1) Pro gm: Nastaví neviditelnost 0-neviditelnost 1-viditelnost
.modify scale --- (.modify scale 0.1/3) Zvětší velikost
.acct --- Ukaze vstupni level acc
.bank --- Ukaze vas bank inventory.
.commands --- Ukaze příkazy dostupné pro vas player level.
.distance --- Vypise vzdalenost mezi vami a oznacenou kreaturou.
.gmlist --- Zobrazí momentalně dostupné gm.
.gps --- Zobrazy pozici x,y,z,map,zone oznaceneho hraca alebo potvory.
.neargrave --- Najde nejblizší grave pozici.
.npcinfo --- Zobrazi informace o označené kreatuře.
.showhonor ---Ukaze vaší hodnotu v honoru.
Vytvářecí kódy:
.addgo--- (.addgo#id) Vlozi gameobject s aktualními gm lokacemi a direkciu.
.additem --- (additem #id) Vloží vybraný item do vašeho inventáře.
.additemset --- (.additemset #id) Vloží vybranou sadu itemů do vašeho inventáře.
.addspw --- (.addspw #creatureid) Vloží spawn vybrané kreatury.
.createguild --- (.createguild $GuildLeaderName $GuildName) Vytvoří guildu s zadanymi hodnotami.
.gameobject --- (.gameobject #id) Vloží vybraný gameobject na vaší pozici a direkciu.
.targetobject --- označí najbližší předmet
.delobject --- (.delobject xxx) napíšete .targetobject a nahodí tam číslo např. 300156 zadáte .delobject 300156 a je pryč
Ovladaní Hračů/GM
.anim --- (.anim #emoteid) Zadá vašemu charakteru vybranou emoci.
.aura --- (.aura #spellid) Vytvoří okolo charakteru auru vybraného kouzla.
.demorph --- Demorphuje označeného hráče.
.die --- Zabije označeného hráče nebo kreaturu nebo vás.
.dismount --- Zesadi vás z jezdeckého zvířete
.explorecheat --- (.explorecheat #1/0) Ukáže nebo zakryje všechny mapy pro vybraného hrače 1=ukazat 0=zakryt
.gmoff --- Vypne vaše označení GM
.gmon --- Zapne vaše označení GM
.learn --- (.learn #learnid) Označený charakter se naučí vybrané kouzlo.
.learnsk --- (.learnsk #skillid #level #max) Číslo skillu pro lvl.. a maximalní hodnotu skillu pro označeneho hrače.
.levelup --- (.levelup #numberoflevels) Navyší váš lvl.
.modify --- (.modify $parameter $value) Mění mnoho parametrů naráz. Zadejte .help modify pro nápovědu.
.modifyaspeed --- (.modify aspeed #speed) Mění všechny rychlosti - běh, plavaní. max 10
.modifybit --- (.modify bit #field #bit) Kopíruje jednotku vybraného hrače nebo vaší
.modifybwalk --- (.modify bwalk #speed) Mění zpět rychlost hráče. max 10
.modifyenergy --- (.modify energy #energy) Mění energii hráče.
.modifymoney --- (.modify #money) Přídava nebo ubírá penízky označenému hráčovi. Zaporná hodnota ubíra.
.modifyhp --- (.modify hp #newhp) Mění hp označenému hráči.
.modifymana --- (.modify mana #newmana) Mění manu označenému hráči.
.modifyrage --- (.modify rage #newrage) Mění rage označenému hráči.
.modifyspeed --- (.modify speed #speed) Mění běhovou rychlost hráči. max 10
.revive --- revivuje označeného hrače
.security --- (.security $name #level) Mění level oprávněmu vybranému hrači.
.unaura --- (.unaura #spellid) Vypne auru vybraného kouzla na vaší postavě.
.unlearn --- (.unlearn #startspell #endspell) Odnaučí vybraného hrače kouzla od do určeného kouzla.
.unlearnsk --- (.unlearnsk #parameter) Odnaučí vybraný skill označeného hráče.
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hráče nebo kreatury s hodnotou value.
.reset --- (.reset stats, talents, level...) Vyresetuje určenou statistiku označeného hráče na 1.
Ovladaní Kreatur:
.changelevel --- (.changelevel #level) Mění level kreatur od 1 do 63.
.del --- Vymaže označenou kreaturu.
.displayid --- (.displayid #displayid) Změní model označený kreatury na vybraný model.
.npcflag --- (.npcflag #npcflag) Nastavý npc flag.
.random --- (.random #1/0) Zadá označený kreatuře movement. 1 - zapne 0 - vypne.
.run --- (.run #flag) Zapína a vypína běhový mod pro kreatury: 1 - zapnuty 0 - vypnuty.
.setvalue --- (.setvalue #field #value #isInt) -Nastaví field označený kreatury s hodnotou value a isint 1 (to je nejaky integer)
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hrače nebo kreatury s hodnotou value.
.maxskill --- Nahodi vsehny skilly vybraného hrače na MAX.
.goname --- (.goname $charactername) Teleportuje vás k zadanému hračovi.
.namego --- (.namego $charactername) Teleportuje zadaneho hrače k vám.
.prog --- Teleportuje vas na programmer isle(Gm Ostrov).
.recall --- (.recall $place) Teleportuje vás na různé místa ktoré definujete místo place. Relevantne - sunr, thun, cross, ogri, neth, thel, storm, iron, under, and darr
.worldport --- (.worldport #map #x #y #z).
Ostatní:
.item --- (.item #guid #amount) Vloží item do vendora s vybradem a cenou.
.newmail --- (.NewMail #flag) Posle nejakoy mail notifikaciu so flagim.
.announce --- (.announce $text_zpravy) Vyšlete do sveta broadcast zpravu - system message.
.whispers --- (.Whispers on/off) Pro gm: povolelí nebo zakaže whispers zprav zadavajíci mu gm od hracou.
.visible --- (.visible 0/1) Pro gm: Nastaví neviditelnost 0-neviditelnost 1-viditelnost
.modify scale --- (.modify scale 0.1/3) Zvětší velikost
.revive --- (.revive) Ožívení